7M04160 Маркетинг

БББ ПАСПОРТЫ

БББ атауы

7M04160 - Маркетинг

Білім беру саласының коды мен жіктелуі

7М04 -Бизнес, басқару және құқық

Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі

7М041 - Бизнес және басқару

Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы

М075 – Маркетинг және жарнама

Оқыту тілі

Орыс, Қазақ

БББ көлемі

120 кредит

Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері

 

Серіктес-ЖОО (ҚББ)

 

БББ мақсаты

Шығармашылық, ғылыми және жүйелі тәсіл негізінде шаруашылық субъектілерінің маркетингтік қызметін жүзеге асыру үшін экономика, маркетинг, менеджмент, статистика саласындағы қажетті білімі бар маман дайындау

Берілетіндәреженіңаталуы

«Экономика ғылымдарының магистрі»

Кәсібиқызметсаласы

Сала мен қызмет саласына қарамастан, барлық меншік түріндегі ұйымдар мен кәсіпорындар; мемлекеттік және жергілікті басқару органдары мен инфрақұрылымдар; жоғары оқу орындары; өңіраралық, ведомствоаралық және халықаралық ғылыми-зерттеу және сараптамалық консалтингтік ұйымдар

Оқыту нәтижелері

ОН 1 Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін меңгергендігін көрсету.

ОН 2 Негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді талдау, соның ішінде. ғылымда оның қазіргі даму кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипат, ғылым философиясының ұстанымы мен категориясына сүйене отырып, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалайды.

ОН 3 Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдалануын, бұқаралық мінез-құлықты басқарудың өзіндік әлеуметтік-психологиялық технологияларын бағалау.

ОН 4 Ғылыми зерттеу әдістемесін, оқытудың тиімді әдістерін қолдану, жоғары оқу орны оқытушысының еңбегін ғылыми ұйымдастыруға сыни тұрғыдан баға беру, педагогикалық құбылыстардың табиғатын талдау.

ОН 5 Кәсіпорында ұйымдастырушылық процедураларды енгізу, болжамдар жасау, стратегиялық серіктестіктерді құру, тарату арналарын пайдалану және тауарларды жылжыту бойынша ұсыныстар әзірлеу.

ОН 6 Бөлшек сауда желісінің ресурстарын сәтті жұмыс істеу және дамыту үшін оларды ұйымдастыру және тиімді басқару

ОН 7 Функционалдық және аспаптық деңгейде маркетингтік процестерді басқару, маркетинг саласындағы тактикалық білімді қалыптастыру; маркетингтік функциялар кешенін анықтау және олардың мағыналы жинақталуы

ОН 8 Тұтынушылардың әртүрлі санаттарының тауарларды қабылдауының демографиялық және психографиялық факторларын ескере отырып, жарнамалық стратегиялар мен сұранысты ынталандыру бағдарламаларын әзірлеу.

ОН 9 Ұйымның маркетингтік қызметін бақылау және талдау және нәтижелерін нарықтың ерекшеліктерін ескере отырып, басқару шешімдерін дайындау үшін пайдалану

ОН 10 Сандық платформаларда орналастыру, іздеу жүйелерінде және ғаламдық Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту үшін мәтіндік және графикалық жарнамалық материалдарды әзірлеуді басқару


Егер Сіз қатені байқасаңыз, мәтін бөлігін таңдап, Ctrl+Enter пернелерін басыңыз
БАЙЛАНЫС

160012, Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 5


Канцелярия

(8-725-2) 21-01-41


canselyarya@mail.ru

info@auezov.edu.kz

Please publish modules in offcanvas position.