6B04160 Маркетинг

БББ ПАСПОРТЫ

БББ атауы

6В04160 –Маркетинг

Білім беру саласының коды мен жіктелуі

6B04 -Бизнес, басқару және құқық

Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі

6B041 - Бизнес және басқару

Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы

В047 – Маркетинг және жарнама

Оқыту тілі

Қазақ, Орыс

БББ көлемі

240 кредит

Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері

 -

Серіктес-ЖОО (ҚББ)

 -

БББ мақсаты

Маркетингтік, басқарушылық және өндірістік міндеттерді шешу саласында кәсіби қызметке жоғары шығармашылық әлеуеті бар бәсекеге қабілетті маркетолог бакалаврларды, креативті ойлайтын мамандарды даярлау

Берілетін дәреженің аталуы

«Бизнес және басқару бакалавры»

Кәсібиқызметсаласы

-    нарықтар (тауар, ақпарат; капитал, еңбекжәнет.б.),

-    мемлекеттік мекемелер;

-    қызмет көрсету кәсіпорындары (қонақүйлер, қоғамдық тамақтану орындары, туристік компаниялар, туристік агенттіктер);

-    өндірістік және делдалдық кәсіпорындар, халықаралық сауда палаталары;

-    сауда үйлері;

-    көлік және байланыс;

-    сақтау қоймалары;

-    қоғамдық ұйымда;

-     жеке адамдар мен қоғамдар.

Оқыту нәтижелері

ОН 1 Академиялық жазу және академиялық адалдық қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау

ОН 2 Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, жаратылыстану, кәсіби дамуды көрсету

ОН 3 Ұйымның бизнес - процестерін және/немесе АКТ-жобаларын оңтайландырудың жаңа технологияларын енгізу бойынша ұсыныстар әзірлеу.

ОН 4 Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, брендинг, өзарақатынастар мен территория маркетингінің категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, бренд-менеджмент, визуалды коммуникация, жылжыту, орналастыру және электрондық сауда стратегияларын әзірлеу.

ОН 5 Цифрлық технологиялар мен заманауи жарнамалық құралдарды пайдалана отырып, компанияның стратегиясы мен тактикасын әзірлеу кезінде маркетингтік зерттеулерді жүзеге асыру

ОН 6 Тауартану негіздерін, тауарлар мен қызметтерді сараптауды пайдалана отырып, маркетингтік талдау, өнімді сертификаттауды жүргізу

ОН 7 Өңірдің, елдің статистикалық деректері бойынша логистикалық жүйелерді және сату қызметтерінің жұмыстарын қолдану арқылы тауарлық ассортименттік топтардың өткізу көрсеткіштерін талдау

ОН 8 Корпоративтік, функционалдық және құралдық маркетингтік стратегияларды және оларды іске асыру тактикасын әзірлеу

ОН 9 Бухгалтерлік есеп, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржы және аудиттің негізгі критерийлері мен принциптерін қолдана отырып, өндірістік және сауда кәсіпорындарының бәсекеге қабілеттілігін арттыру

ОН 10 Мемлекеттік саясат құралдарын, Қазақстанның және басқа елдердің сыртқы экономикалық қызметін реттеу әдістерін қолдана отырып, кәсіпорындардың сауда саясатын іске асырудың тиімділігін арттыру

ОН 11 Бизнесті ақпараттандыру саласындағы әртүрлі интернет-құралдардың, ғылыми-зерттеу, кәсіпкерлік білімдердің көмегімен кәсіпорындар қызметінің тиімділігіне кешенді бағалау жүргізу

ОН 12 Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз әрекеттеріңізді реттін түзете отырып және  басқару әдістерін қолда отырып,  өз көзқарасын дұрыс қорғау


Егер Сіз қатені байқасаңыз, мәтін бөлігін таңдап, Ctrl+Enter пернелерін басыңыз
БАЙЛАНЫС

160012, Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 5


Канцелярия

(8-725-2) 21-01-41


canselyarya@mail.ru

info@auezov.edu.kz

Please publish modules in offcanvas position.