8D01110 Педагогика және психология
1.Лицензия
3.Білім беру бағдарламасы(ББ)
4.Жетістіктер
"8D01110 - Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы бойынша Азизханова Дидар Каримжановна Философия докторы (PhD) дәрежесін иеленді
2022 жылғы 29 желтоқсанда Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде «8D01101 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін беру үшін құрылған Диссертациялық Кеңесте Азизханова Дидар Каримжановнаның «Болашақ хореографтардың кәсіби ұтқырлығын қалыптастыру» тақырыбындағы диссертациялық жұмысын сәтті қорғап, «Педагогика және психология» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін иеленді. Ғылыми жетекшісі - педагогика ғылымдарының докторы, «Заманауи педагогика және психология» кафедрасының профессоры Алметов Негматжан Шадиметович.
"8D01110 - Педагогика және психология" білім беру бағдарламасы бойынша Ахметова Эльмира Калдыбековна Философия докторы (PhD) дәрежесін иеленді
2022 жылғы 16 қарашада Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде «8D01110 – Педагогика және психология» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін беру үшін құрылған Диссертациялық Кеңесте ізденуші Ахметова Эльмира Калдыбековна «Мүмкіндігі шектеулі балаларға инклюзивті білім беруде мектеп пен отбасының педагогикалық ынтымақтастығы» тақырыбындағы диссертациялық жұмысын сәтті қорғап, «Педагогика және психология» мамандығы бойынша философия докторы (PhD) дәрежесін иеленді. Ғылыми жетекшісі - педагогика ғылымдарының докторы, «Заманауи педагогика және психология» кафедрасының профессоры Алметов Негматжан Шадиметович.
7.ОПҚ-ң еңбектері мен жобалары
Импакт-факторы бар журналдар (0,100)
АльметовН.Ш., АхметоваГ.К. The role of school and family cooperation in inclusive education World journal of Educational Technology - Current Issues, Volume 14, Issue 2, (2022). P. 498-506(Q2, Scopus, процентиль: 51%) https://doi.org/10.18844/wjet.v14i2.6976
AlmetovN.Sh.,Beisenbaev S. K., Tanirbergenov M. Z., Umralieva M. Z.. Preparation of the Future Pedagogue-Psychologist for Innovative Activities in the Entrepreneurial Educational Environment of the UniversityCypriot Journal of Educational Sciences Volume 17, Issue 3, (2022).Cypriot Journal of Educational Science. 17(3), 942-957. https://doi.org/10.18844/cjes.v17i3.699. 7 Received from December 25, 2021; revised from January 25, 2022; accepted from March 13, 2022. ©2022 BirlesikDunyaYenilikArastirmaveYayincilikMerkezi. All rights reserved. 942-957 (Q3, Scopus)
МамадалиевС., АутаеваА.,КуатбековаР.,НурлыбековаА.,МакуловаА.The use of project-based learning technology in the professional training of special teachersWorld Journal on Educational Technology: Current Issues.Volume 14,Issue 4,(2022) 1094-1105.https://doi.org/10.18844/wiet.v.14i4.7674(Q3, Scopus)
Ussenova A.M. Evaluation of University Students Views on the Gamified Classroom ModeliJet International journal: Emerging Technologies in Learning - Vol.17 No. 18 (2022) https://online-journals.org/index.php/i-jet. процентиль - 84. квартиль – 1
LekerovaG.Zh. Issues in Educational Research, 30(4),2020, с.1463-1483. Trilingual education in Kazakhstani universities: Use of Kazakh, Russian and motivation towards learning English. (Скопус).Квартиль Q2, процентиль 54.
LekerovaG.Zh. Research of formation features of the system of value personality orientations in the learning process and its impact on motivation professional choice Ilkogretim Online - Elementary Education Online, Year; Vol 20 (Issue 5): pp. 1165-1168 http:// ilkogretim-online.orgdoi: 10.17051/ ilkonline. 2021.05.127(Скопус).Квартиль Q3, процентиль 52.
NuralievaА. Determination of primary school children’s speech skills in interdisciplinary communication in learning environments. World Journal on EducationalTechnology: Current Issues Volume 12, Issue 4, (2020) 373-388(Скопус). Квартиль Q3, процентиль 35.
AlmetovN.Sh. Engineering Education: Problems of Modernization in the Context of a Competence. International Journal of IngeeneringPedagogik ‒ Vol. 10, No. 6, 2020 //https: //doi.org/ 10.3991/ijep.v10i6.14043(Скопус). Квартиль Q2, процентиль 65.
KuatovaZh.Zh., Buletova L.A., Makhmutova K. I., Suleimenova S.N., Suleimenova A. A. Spiritual Development as a Factor of Professional and Personal Qualities of Modern Students. Journal of Intellectual Disability - Diagnosis and Treatment, 2021, 9, 90-96(Скопус).Процентиль 54.
Lenura TLEUBEKOVA1, Kalipa ATEMOVA, Aiman ISABAYEVA, Guldana NURIDINOVA,Nurlila BEKTAYEVA,Balzhan SENGERBEKOVA. Formation of students` creativity potentialin intellectual schools.-Yıl/Year: 2019, Sayfa/Pages:148-161. ÖrgütselDavranışAraştırmalarıDergisi Journal Of Organizational Behavior Research. Cilt / Vol.: 4, Sayı / Is.: 1. Web of Science
International Journal of Sciences and Research № 1 /S Ponte. Italy 2018
LekerovaG.Zh., Isabaeva A.S. «Research of formation features of the system of valye personality orientation in the learning process and its impact on motivation professional choice», p.107-112
European Science Journal, ESIИмпакт-факторEspacios. Scopus, 2017 №38
Лекерова Г.Ж. Research of the problem of forming students’ motivation – С.26-32
8.Студенттік ұтқырлық
Егер Сіз қатені байқасаңыз, мәтін бөлігін таңдап, Ctrl+Enter пернелерін басыңыз