6B01530 Информатика
БББ ПАСПОРТЫ
БББ атауы |
6В01530-Информатика |
Білім беру саласының коды мен жіктелуі |
6В01-Педагогикалықғылымдар |
Даярлау бағыттарының коды мен жіктелуі |
6В015-Жаратылыстану-ғылыми пәндері бойынша мұғалімдердідаярлау |
Білім беру бағдарламаларының (БББ) тобы |
В011 |
Оқыту тілі |
Қазақ, орыс |
БББ көлемі |
240 кредит |
Білім беру бағдарламасының айрықша ерекшеліктері |
- |
Серіктес-ЖОО (ҚББ) |
- |
БББ мақсаты |
Педагогикалық әрекеттің заманауи әдістерін меңгерген математика мен информатикадан сұранысқа ие мұғалімді дайындау.
|
Берілетіндәреженіңаталуы |
білім бакалавры |
Кәсіби қызмет саласы |
Білім беру саласы |
Оқыту нәтижелері |
ОН1 Кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу ОН2 Жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және инженерлік салаларда, математикалық деректерді өңдеу әдістерінде, модельдеу мен теориялық және эксперименттік зерттеулер, нормативтік құжаттар және элементтері экономикалық талдау бойынша білімін кәсіби қызметте көрсету ОН3 практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістері мен есептеу техникасын қолдану; салыстырмалы параметрлерін талдау; олимпиада есептерін шешу әдістері мен негізгі идеясын информатика пәнінде, қиындығы жоғары есептерде пайдалану; жергілікті технологиялар және корпоративтік компьютерлік желілерді принциптері әкімшілендіру; сондай-ақ қолданбалы хаттамалар және сервистер INTERNET OН4 Өзінің болашақ мамандығы бойынша әлеуметтік талдаулар жүргізу, педагог қазіргі қоғамдағы ролі; сондай-ақ заманауи мектептегі оқу-тәрбие процесінің құрылымдық компоненттері туралы тұжырымдамалар қалыптастыру OН5 Танымдық құралдарын және әдістерін пайдалану, оқыту және өзін-өзі бақылау, интеллектуалды даму, мәдени деңгейін көтеру, кәсіби құзыреттілік роботты құрастыру мехнизмдерін меңгеру; сондай-ақ, алған теориялық білімдерін тәжірибеде қолдану ОН6 білім беруде цифрлық технологияларды қолдану, мобильді қосымшалар мен LEGO, Arduino робототехника құралдырын құрастыру және бағдарламалау OН7 педагогика және психология салалары бойынша білімдерді меңгеруі, теориялық білімдерді кәсіби қызметте критериалды бағалау ескере отырып қолдану, ақпараттарды басқару, кешенді мониторингін жүзеге асыру негізінде психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез, қабілетті болу, педагогикалық рефлексия, үнемі зерттеу мәдениеті жетілдіруге ұмтылу; педагог кәсіби борышын сезіну, педагогикалық қызметің нәтижелері үшін жауапкершілікті білу. ОН8 инклюзивті білім беру жағдайында баланың дамуының бұзылу түрлері бойынша әсер ету жобасының бағытын түзету OН9 қолданбалы есептерді шығара білу, базалық алгоритмдер, ақпаратты өңдеу, орындауға, бағалауға, бағдарламалауға, ақпараттық жүйе құру, жасанды интеллект жүйесіндегі нейрондарды құру, робот құрастыру дағдысы болуы тиіс, алынған нәтижелер бағалау және бағдарламаларды сынамадан өткізу ОН10 өзінің біліктілігі және оның қажеттілігін сыни тұрғыдан бағалай білу, жинақталған практикалық тәжірибені қайта ой елегінен өткізу, қажет болған жағдайда өзінің кәсіби қызметіннің түрі мен сипатын өзгерту. ОН11 Зерттеушілік, кәсіпкерлік дағдылары мен жұмыс дағдыларын өз саласында пайдалану ОН12 жеке және команда мүшесі ретінде де тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дәлелдей білу, іс-әрекеттерді түзете және әртүрлі әдістерді пайдалануға болады |