6B01530 Информатика
ОПҚ ғылыми-зерттеу жұмыстары
МЕМЛЕКЕТТІК БЮДЖЕТ ТАҚЫРЫПТАРЫ БОЙЫНША ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ
- Мемлекеттік бюджеттік тақырып бойынша ҒЗЖ-тың тақырыбы -2;
Кафедрада 2 бағытта мемлекеттік бюджеттік тақырып бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізіледі:
1. МБ ҒЗЖ-21-15-01 Қашықтықтан (online) білім беруді цифрландыру мен жаңа технологияларды енгізудің өзекті мәселелері. Ғылыми жетекші: т.ғ.к., доцент Кемельбекова
- МБ ҒЗЖ-21-15-02 Информатика және Робототехниканы оқытуда Stem білім беру технологиясын жетілдіру. Ғылыми жетекші: п.ғ.к., доцент Л.Қ.Жайдақбаева
№1 бағыт. МБ ҒЗЖ-21-15-02 Информатика және Робототехниканы оқытуда Stem білім беру технологиясын жетілдіру. Ғылыми жетекші: п.ғ.к., доцент Л.Қ.Жайдақбаева
Зерттеу нысаны – Болашақ информатика мамандарының STEM білім беру міндеттері
Жұмыс мақсаты – жаһандық экономикадағы STEM сауаттылығын және бәсекеге қабілеттілігін дамытуға жәрдемдесетін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасындағы тұрақты байланыстарды құру болып табылады.
Жұмысты орындау барысында Қазіргі қоғам алдында тұрған өзекті
мәселе бұл — әр жақты дамыған, көпмәдениетті, шығармашыл, әлеуметтік
бейімделген тұлға қалыптастыру. Оқушы қабілетін жан – жақты дамытып,
шығармашылығын ұштай білу үшін ұстаз өзі шығармашыл тұлға болуы тиіс.
Ол шығармашыл, жаңашыл, озық ойлы, кәсіби шебер маман болуы қажет.
STEM-білім беру артықшылықтары: сыни тұрғыдан ойлау, ғылымитехникалық білімді күнделікті өмірде пайдалану, белсенді қарым-қатынас құру және командамен жұмыс жасау, техникалық пәндерге қызығушылықты арттыру, жобаларға креативті және жаңашыл көзқарас, оқу мен карьераның ұштасуы.
Зерттеу нәтижелері SТЕМ білім берудің негізгі идеясы жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы болып табылатын бағыт ретінде, технологиялар, модельдеу, өнер, математика, пәнаралық және қолданбалы тәсілдерді қолдану. Сонымен қатар, білім беру негізгі міндеті оқыту үшін пәнаралық, шығармашылық, жоба негізіндегі тәсіл негізінде оқушылардың құзыреттілігін дамыту болы табылады. STEM білім беру сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі, тіл үйренушінің қызығушылығы, оқытушы жұмысының нәтижесі артады. Ұстаздың негізге міндеті – заманауи ғылыми техникалық прогресті, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, нәтижелі пайдалана білу.
№2 бағыт. МБ ҒЗЖ-21-15-01 Қашықтықтан (online) білім беруді цифрландыру мен жаңа технологияларды енгізудің өзекті мәселелері. Ғылыми жетекші: т.ғ.к., доцент Кемельбекова
Зерттеу нысаны – Қашықтан оқыту кезінде мұғалімдер цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін барынша пайдаланып, жаңа әдістер мен ресурстарды кеңінен қолдануда.
Жұмыс мақсаты – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға, ата-аналарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Біздің балаларымыз халықаралық деңгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде жасанды интеллект және ауқымды деректер жасау саласында бәсекеге қабілетті болуға тиіс. Мемлекет басшысы атап көрсеткендей, елді цифрландыру – бұл мақсат емес, бұл – Қазақстанның абсолюттік артықшылыққа қол жеткізу құралы. Бүкіл процесс жүйелілікті, реттілікті және кешенді тәсілді талап етеді.
Жұмысты орындау барысында Қашықтан білім беру технологиялары оқу сабақтарын «оnline», «offline» режимінде өткізуге негізделген. «Оnline» режимінде оқу сабақтары нақты уақыт режимінде оқытудың өзара іс-әрекет ету үдерісін қарастырады, «Оffline» режиміндегі оқу сабақтары оқытушы мен білім алушы арасындағы асинхронды тілдесудің (электрондық пошта, кейіннен қорытынды бақылау тапсырумен оқытушының тапсырмасы бойынша білім алушының оқулықпен жұмысы) оқу іс-әрекеті процесін қарастырылады.
Зерттеу нәтижелері Қазіргі уақытта әрбір адамның заманауи ақпараттық-технологияларды пайдалануға мүмкіндігі зор, оның ең сапалысы — цифрлы технология. Қай салада болмасын, бұл технология жұмысты жеңілдетуге бірден-бір ықпал етіп отыр. Цифрлық технология тек электрондық портал арқылы мемлекеттік қызметтерді пайдалануда ғана емес, тұрғындардың бір-бірімен ақпарат алмасуында да таптырмас құрал болып отыр.
- ГРАНТТАР БОЙЫНША ҒЗЖ ТАҚЫРЫПТАРЫ (ҚР Білім және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы және Халықаралық жобалар )
Гранттар алу, түрлі бағдарламалар мен жобалар конкурстарына қатысу жұмыстарын талдау.
АНАҒҰРЛЫМ МАҢЫЗДЫ ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕР
Хирш индексі бар ОПҚ туралы ақпарат
Жалпы 5 оқытушыда h- индексі бар. Оның ішінде:
№ |
Аты-жөні |
h-инд. |
1 |
Жайдақбаева Лаззат Қуандықовна |
1 |
2 |
Нысанов Ерназар Айдарович |
1 |
3 |
Кемельбекова Жанар Сатыбалдиевна |
1 |
4 |
Шоманбаева Манат Торгаевна |
2 |
5 |
Бейсенова Гүлбахрам Исмаиловна |
1 |
6 |
Урматова Айжан |
2 |
7 |
Төребек Ералан |
1 |
ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ЖАРИЯЛАНУЫ, КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУ
Жалпы 2019-2022 жыл аралығында ЖМ ПОҚ-ның ҒЗЖ нәтижелері бойынша 281 ғылыми жұмыс жарық көрді және жарияланды, оның ішінде импакт-факторы бар басылымдарда-20 мақала, ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған 21 мақала, басқа журналдарда – 15 мақала, конференцияларда - 225 , алыс шетелдерде – 29, жақын шетелдерде – 11, ҚР халықаралық конференцияларында-154, республикалық және өңірлік конференцияларда-31.
№
|
Фамилия имя, отчество |
Наименование темы |
Место и период прохождения обучения |
Наименование организации, в которой проходили обучение |
Количество часов и стажа работы |
Форма завершения |
Высшая школа: Естественно-научно педагогический |
||||||
Кафедра: Информатика |
||||||
1 |
Жайдақбаева Ләззат Қуандықовна |
Grants Program English Language Integration in Higher Education Pedagogy |
USA, University of Minnesota 1.02-30.11.2021г. |
The College of Education and Human Development |
72 ч. |
сертификат |
Актуальные вопросы STEM-образования |
г.Белгород, 30.09.2021-08.10.2021г. |
ФГАОУ ВО «БГНИУ» |
72 ч. |
удостоверение |
||
2 |
Бейсенова Гульбахрам Исмаиловна |
Повышение квалификации по стпециальности «Информатика» |
г.Туркестан, 01.06-14.06.2020г. |
МКТУ ЦПиДО |
72 ч. |
свидетельство |
12-жылдық мектепте профиль алды сыныптарда информатиканы оқыту әдістемесі |
г.Туркестан, 22.02-06.03.2021г. |
МКТУ им . Х.А.Ясави, ЦНиДО |
72 ч. |
сертификат |
||
Менеджмент в образовании |
г.Нур-Султан, 26.08-07.09.2019г |
НУЦ «Өркениет» |
72 ч. |
свидетельство |
||
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру |
Г.Шымкент, 0112.11.2021г. |
ЮКУ им. М.Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
3 |
Махатова Анар Хантөреевна |
Skills in Innovative Educational Technologies and Didactic Models |
г.Алматы, 1-15.03.2021г. |
АТУ |
72 ч. |
сертификат |
4 |
Шоманбаева Манат Торгаевна(пенсионер) |
Information Security Management |
Malaysia, 23.11-25.12.2020 |
UPM |
72 hours |
сертификат |
Computer Security and Ethics |
Malaysia, 03-25.12.2020 |
UPM |
72 hours |
сертификат |
||
5 |
Игисинов Талгат |
Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы ЖОО заманауи педагогикалық технологиялар |
г.Шымкент, 17.05.2019г. |
"Өрлеу" БАҰО АҚ
|
260 ч
|
сертификат |
Took part in the online workshop “Stem-festival: integrated approach to Stem teacher training” |
г.Шымкент, 21-25.12.2020г. |
ЮКУ им. Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
6 |
Менлибай Жанбота Ғалымжанұлы |
American Councils for International Education U.S.-Kazakhstan University Partnership Grants Program English Language Integration in Higher Education Pedagogy |
USA, University of Minnesota 1.02-30.11.2021г.
|
The College of Education and Human Development |
|
сертификат |
Took part in the online workshop “Stem-festival: integrated approach to Stem teacher training” |
г.Шымкент, 21-25.12.2020г. |
ЮКУ им. Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
7 |
Кожабаев Сабыр Есиркепулы |
О математике, физике, информатике и их познании |
г.Шымкент, 6-11.11.2017г. |
КИПУДН
|
72 ч. |
сертификат |
Заманауи педагогикалық технологиялар жаңартылған білім беру аясында |
г.Шымкент 25.01.2019г.
|
Білім беру «ҚПА» корпоративтік қоры
|
72 ч. |
сертификат |
||
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
г.Алматы, 20.01-03.02.2022г. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
||
8 |
Каратаев Галымжан Cакенович |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022г. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
Информатика пәнінен заманауи оқыту технологиялары |
г.Шымкент 27.05-7.06.2019г. |
ЮКУ им. М.Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
9 |
Кемелбекова Жанар Сатыбалдиевна |
Информатика |
г.Алматы, 1-13.04.2019г. |
МОН РК КазНУ им. Аль-фараби ИПКиДО |
72 ч. |
удостоверение |
10 |
Урматова Айжан Нигматуллаевна |
Математическое моделирование ХТП (MATLAB) |
г.Шымкент, 21.09-02.10.2020г. |
ЮКУ им. М.Ауэзова, ПКНПК
|
72 ч. |
сертификат |
Педагогические, методические основы обучения в условиях обновленного содержания образования |
г.Нур-Султан, 08-14.06.2020г.
|
BILIM-ORKENIETI РЦПКиПП Казахстана
|
80 ч. |
сертификат |
||
Информатика |
г.Нур-Султан, 17.01-04-02.2022г. |
Астана жобалары |
72 ч. |
сертификат |
||
11 |
Төребек Ерлан Жандарбекұлы |
Took part in the online workshop “Stem-festival: integrated approach to Stem teacher training” |
г.Шымкент, 21-25.12.2020г.
|
ЮКУ им. М.Ауэзова
|
72 ч. |
сертификат |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
||
Информатика |
г.Нур-Султан14-25.09.2020г. |
НЦОК |
72 ч. |
сертификат |
||
12 |
Ыдырысбаев Дархан Уалиханұлы |
Took part in the online workshop “Stem-festival: integrated approach to Stem teacher training” |
г.Шымкент, 21-25.12.2020г.
|
ЮКУ им. М.Ауэзова
|
72 ч. |
сертификат |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
||
13 |
Акбаева Динара Калдыбековна |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 2 20.01-03.0.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
Took part in the online workshop “Stem-festival: integrated approach to Stem teacher training” “Stem-festival:integrated approach to Stem teacher training” |
г.Шымкент, 21-25.12.2020г. |
ЮКУ им. М.Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
14 |
Нысанов Ерназар Айдарович(пенсионер) |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру |
Шымкент, 0112.11.2021г. |
ЮКУ им. М.Ауэзова |
72 ч. |
сертификат |
||
15 |
Кожабекова Айман Ескермесовна |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
Жаңартылған білім беру мазмұны аясында ЖОО пәндерді оқыту әдістемесінің негіздері |
г.Нур-Султан 03-22.01.2022ж. |
«Білім өркениеті» РҚП БАжҚДО |
80 ч. |
сертификат |
||
16 |
Лесбаев Агабек Усерович |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
17 |
Есенкулова Зарина Захировна |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
18 |
Бегалиев Досжан Ибадиллаевич |
Компьютерлік жүйелер мен желілер |
г.Шымкент, 01.11-10.11.2021г. |
KAZTIL-DAMU оқу орталығы |
72 ч. |
сертификат |
19 |
Ботаева Назгуль Ануарбековна |
Жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау |
Алматы, 20.01-03.02.2022ж. |
ҚазҰУ, «Computer Science» білім беру орталығы |
72 ч. |
сертификат |
ОПҚ ғылыми-зерттеу жұмыстары
МЕМЛЕКЕТТІК БЮДЖЕТ ТАҚЫРЫПТАРЫ БОЙЫНША ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЗЕРТТЕУ ЖҰМЫСТАРЫ
- Мемлекеттік бюджеттік тақырып бойынша ҒЗЖ-тың тақырыбы -2;
Кафедрада 2 бағытта мемлекеттік бюджеттік тақырып бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстары жүргізіледі:
1. МБ ҒЗЖ-21-15-01 Қашықтықтан (online) білім беруді цифрландыру мен жаңа технологияларды енгізудің өзекті мәселелері. Ғылыми жетекші: т.ғ.к., доцент Кемельбекова
- МБ ҒЗЖ-21-15-02 Информатика және Робототехниканы оқытуда Stem білім беру технологиясын жетілдіру. Ғылыми жетекші: п.ғ.к., доцент Л.Қ.Жайдақбаева
№1 бағыт. МБ ҒЗЖ-21-15-02 Информатика және Робототехниканы оқытуда Stem білім беру технологиясын жетілдіру. Ғылыми жетекші: п.ғ.к., доцент Л.Қ.Жайдақбаева
Зерттеу нысаны – Болашақ информатика мамандарының STEM білім беру міндеттері
Жұмыс мақсаты – жаһандық экономикадағы STEM сауаттылығын және бәсекеге қабілеттілігін дамытуға жәрдемдесетін мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасындағы тұрақты байланыстарды құру болып табылады.
Жұмысты орындау барысында Қазіргі қоғам алдында тұрған өзекті
мәселе бұл — әр жақты дамыған, көпмәдениетті, шығармашыл, әлеуметтік
бейімделген тұлға қалыптастыру. Оқушы қабілетін жан – жақты дамытып,
шығармашылығын ұштай білу үшін ұстаз өзі шығармашыл тұлға болуы тиіс.
Ол шығармашыл, жаңашыл, озық ойлы, кәсіби шебер маман болуы қажет.
STEM-білім беру артықшылықтары: сыни тұрғыдан ойлау, ғылымитехникалық білімді күнделікті өмірде пайдалану, белсенді қарым-қатынас құру және командамен жұмыс жасау, техникалық пәндерге қызығушылықты арттыру, жобаларға креативті және жаңашыл көзқарас, оқу мен карьераның ұштасуы.
Зерттеу нәтижелері SТЕМ білім берудің негізгі идеясы жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы болып табылатын бағыт ретінде, технологиялар, модельдеу, өнер, математика, пәнаралық және қолданбалы тәсілдерді қолдану. Сонымен қатар, білім беру негізгі міндеті оқыту үшін пәнаралық, шығармашылық, жоба негізіндегі тәсіл негізінде оқушылардың құзыреттілігін дамыту болы табылады. STEM білім беру сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі, тіл үйренушінің қызығушылығы, оқытушы жұмысының нәтижесі артады. Ұстаздың негізге міндеті – заманауи ғылыми техникалық прогресті, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, нәтижелі пайдалана білу.
№2 бағыт. МБ ҒЗЖ-21-15-01 Қашықтықтан (online) білім беруді цифрландыру мен жаңа технологияларды енгізудің өзекті мәселелері. Ғылыми жетекші: т.ғ.к., доцент Кемельбекова
Зерттеу нысаны – Қашықтан оқыту кезінде мұғалімдер цифрлық технологиялардың мүмкіндіктерін барынша пайдаланып, жаңа әдістер мен ресурстарды кеңінен қолдануда.
Жұмыс мақсаты – бәсекеге қабілеттілікті арттыру, халықтың өмір сүру сапасын жақсарту, оқу-тәрбие процесін жеделдету және жеңілдету, балаларға, ұстаздарға, ата-аналарға жүктемені азайту. Ең бастысы – білім беру сапасын арттыру. Біздің балаларымыз халықаралық деңгейде әртүрлі салаларда, оның ішінде жасанды интеллект және ауқымды деректер жасау саласында бәсекеге қабілетті болуға тиіс. Мемлекет басшысы атап көрсеткендей, елді цифрландыру – бұл мақсат емес, бұл – Қазақстанның абсолюттік артықшылыққа қол жеткізу құралы. Бүкіл процесс жүйелілікті, реттілікті және кешенді тәсілді талап етеді.
Жұмысты орындау барысында Қашықтан білім беру технологиялары оқу сабақтарын «оnline», «offline» режимінде өткізуге негізделген. «Оnline» режимінде оқу сабақтары нақты уақыт режимінде оқытудың өзара іс-әрекет ету үдерісін қарастырады, «Оffline» режиміндегі оқу сабақтары оқытушы мен білім алушы арасындағы асинхронды тілдесудің (электрондық пошта, кейіннен қорытынды бақылау тапсырумен оқытушының тапсырмасы бойынша білім алушының оқулықпен жұмысы) оқу іс-әрекеті процесін қарастырылады.
Зерттеу нәтижелері Қазіргі уақытта әрбір адамның заманауи ақпараттық-технологияларды пайдалануға мүмкіндігі зор, оның ең сапалысы — цифрлы технология. Қай салада болмасын, бұл технология жұмысты жеңілдетуге бірден-бір ықпал етіп отыр. Цифрлық технология тек электрондық портал арқылы мемлекеттік қызметтерді пайдалануда ғана емес, тұрғындардың бір-бірімен ақпарат алмасуында да таптырмас құрал болып отыр.
- ГРАНТТАР БОЙЫНША ҒЗЖ ТАҚЫРЫПТАРЫ (ҚР Білім және ғылым министрлігінің гранттық қаржыландыруы және Халықаралық жобалар )
Гранттар алу, түрлі бағдарламалар мен жобалар конкурстарына қатысу жұмыстарын талдау.
АНАҒҰРЛЫМ МАҢЫЗДЫ ҒЫЛЫМИ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ НӘТИЖЕЛЕР
Хирш индексі бар ОПҚ туралы ақпарат
Жалпы 5 оқытушыда h- индексі бар. Оның ішінде:
№ |
Аты-жөні |
h-инд. |
1 |
Жайдақбаева Лаззат Қуандықовна |
1 |
2 |
Нысанов Ерназар Айдарович |
1 |
3 |
Кемельбекова Жанар Сатыбалдиевна |
1 |
4 |
Шоманбаева Манат Торгаевна |
2 |
5 |
Бейсенова Гүлбахрам Исмаиловна |
1 |
6 |
Урматова Айжан |
2 |
8 |
Төребек Ералан |
1 |
ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІНІҢ ЖАРИЯЛАНУЫ, КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУ
Жалпы 2019-2022 жыл аралығында ЖМ ПОҚ-ның ҒЗЖ нәтижелері бойынша 281 ғылыми жұмыс жарық көрді және жарияланды, оның ішінде импакт-факторы бар басылымдарда-20 мақала, ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған 21 мақала, басқа журналдарда – 15 мақала, конференцияларда - 225 , алыс шетелдерде – 29, жақын шетелдерде – 11, ҚР халықаралық конференцияларында-154, республикалық және өңірлік конференцияларда-31.
№ |
БББ атауы |
ЖОО-серіктес |
Білім алушының саны |
Бакалавриат |
|||
1 |
6B06110 Информатика |
Международный зимний университет «Auezov International Winter University-2021» (с выдачей сертификата) |
2 |
2022-2023 оқу жылының оқу кестесіне сәйкес оқу-тәрбиелік педагогикалық және өндірістік-педагогикалық практикадан өтуге 6B01530-«Информатика» БББ бойынша: Шымкент қ., Жамбыл атындағы №26 мектеп-гимназиясына және Шымкент қ., №15 Д.И.Менделеев атындағы мектеп-лицейіне жіберілді.
Білім беру бағдарламасы бойынша студенттердің барлық жұмыстары атқарылды. Әр студент өзіне берілген тапсырмаларды орындап, есептерін кафедраға өткізді. Сонымен қатар, барлық топтар базада атқарған жұмыстарының есебін толықтырып дайындады.
Студенттер аталған базаларында БББ сай жұмыстар жасап, шығармашылықтарын шыңдады.