БОС ОРЫНДАР АУП

Архив-21.04.2025 ж

 21.04.2025ж.

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Мемлекеттік сатып алу және материалдық-техникалық жабдықтау бөлімінің басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар: жұмыс бейіні бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандық бойынша немесе қызмет бейіні бойынша кемінде 3 жыл жұмыс өтілі бар адам тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері: университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білу, сапа менеджменті жүйесінің міндеттемелері мен талаптарын орындау, ӘШҚ және университеттің сапа саласындағы мақсаттарын іске асыру, университетті қажетті сападағы барлық қажетті материалдық ресурстармен қамтамасыз етуді ұйымдастыру, шығыстың прогрессивті нормаларын пайдалана отырып, мемлекеттік сатып алу және материалдық-техникалық қамтамасыз ету жоспарларын әзірлеуге басшылық жасау, құжаттарды әзірлеуге және материалдық ресурстарды мемлекеттік сатып алу бойынша конкурстар өткізуге қатысу, жеткізушілермен шарттар жасасуды дайындауды, жеткізу шарттары мен мерзімдерін келісуді қамтамасыз ету,  өнім берушілерге шарттық міндеттемелерді бұзған кезде шағымдар дайындау, сондай-ақ мемлекеттік сатып алуға жосықсыз қатысушыларға құжаттарды беру және сот отырыстарына қатысу,  материалдар мен жинақтаушы бұйымдар қорларының жай-күйін бақылауды жүргізу, университеттің басқа бөлімшелерінен зертханалық және оқу жабдықтарына, химиялық реактивтерге, кеңсе керек-жарақтарына, құрылыс материалдарына, мемлекеттік сатып алуға өтінімдер жинауды ұйымдастыруды бақылауды жүргізеді және олардың жұмсалуын есепке алуды қамтамасыз етеді, материалдық-техникалық қамтамасыз ету жоспарының орындалуы туралы белгіленген есептілікті жасауды қамтамасыз ету, материалдық-техникалық жабдықтау саласындағы озық және шетелдік әдістерді зерделеу, материалдық ресурстар қозғалысының жедел есебін жүргізу, пайдаланылмаған қорлардың болуы, университеттің материалдық - техникалық қамтамасыз ету жоспарының орындалуы туралы есеп беру.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері:  210000  теңге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 3  (ӘШҚ ғимараты).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Цифрландыру департаменті директорының орынбасары лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  жұмыс бейіні бойынша тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандығы немесе қызмет бейіні бойынша жұмыс өтілі кемінде 5 жыл.

Лауазымдық міндеттері: сапа саласындағы мақсаттарды іске асыру және сапа менеджменті жүйесінің талаптарын орындау; университет Жарғысын және ішкі еңбек тәртібінің ережелерін сақтау; университет басшылығының өкімдері мен талаптарын орындау; компьютерлік технологиялар, телекоммуникация және цифрландыру орталығының (КТТжЦО) жұмысын үйлестіру; тестілеу бөлімінің жұмысын үйлестіру; IT орталықтың жұмысын үйлестіру; ЦД жылдық жоспарлары мен міндеттерін құруды ұйымдастыру; техникалық және жүйелік құралдарға қызмет көрсетудің жаңа, неғұрлым қазіргі заманғы әдістерін ақпаратты өңдеудің және ИСВУЗ-да қазіргі заманғы әдістерін пайдалану арқылы енгізуді ұйымдастыру; университетті компьютерлендіруге және цифрландыруға қатысу; міндеттерді бөлуді ұйымдастыру, техникалық тапсырмаға сәйкес университет бөлімшелері үшін жұмыстардың орындалуын және бағдарламалық өнімдердің әзірленуін бақылау; ИСВУЗ-ды сүйемелдеу және дамыту, ақпараттандыру және цифрландыру саласында енгізу бойынша ұсыныстар мен ұсынымдар дайындау; жұмыстардың дайындалуын бақылау, тапсырмалар дайындау және ИСВУЗ серверінің әкімшісіне ИСВУЗ-ға, ААЖ Platonus және т. б. қолжетімділік құқығы мен паролін беру; еңбек тәртібін бұзуға жол бермеу, оған сеніп тапсырылған материалдық құндылықтарға ұқыпты қарау; информатика, математика негіздерін және жоғары деңгейдегі бағдарламалау тілдерін (MySQL, FoxPro, Vizual Fox, Perl, HTML және т. б.) білу; компьютерлік, корпоративтік желілер мен коммуникациялық жабдықтың аппараттық құралдарына техникалық қызмет көрсетуді, жүйелік бағдарламалық қамтамасыз ету; оқытудың жаңа технологияларын қолдау, енгізу және дамыту; плагиатқа қарсы және электрондық құжат айналымы жүйелерін пайдалануды енгізу және техникалық қолдау; жаңа ақпараттық технологиялар мен кәсіби құзыреттілік саласында біліктілікті үнемі арттыру.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 250000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 317 (бас ғимарат).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Ғылыми жобалар және бағдарламалар департаментінің директоры лауазымына  конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  жұмыс бейіні бойынша тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандығы немесе қызмет бейіні бойынша жұмыс стажы кемінде 5 жыл болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттері: сапа менеджменті жүйесінің міндеттері мен талаптарын орындау; университеттің және ҒЖжБД сапа саласындағы мақсаттарын іске асыру; ҒЖжБД жалпы басшылығын жүзеге асыру; басшылық талаптарының жедел орындалуын қамтамасыз ету; ҒЖжБД іс қағаздарын жүргізуді бақылауды жүзеге асыру; өзіне бағынысты бөлімшелердің қызметін үйлестіру, олардың қызметінде отандық және шетелдік ғылым мен техниканың, патенттік және ғылыми-ақпараттық материалдардың, есептеу және ұйымдастыру техникасының және жұмыстарды орындаудың прогрессивті әдістерінің жетістіктерін пайдалануды қамтамасыз ету; іргелі, қолданбалы және ізденіс зерттеулерін басым дамыту, білім беру процесінің түбегейлі жаңа техникасын, технологиялары мен материалдарын, әлеуметтік-гуманитарлық және психологиялық-педагогикалық негіздерін әзірлеу және жасау; ірі ғылыми-техникалық міндеттерді бірлесіп шешу және өндірісте университеттік әзірлемелерді пайдалануды кеңейту мақсатында халық шаруашылығы салаларымен ғылыми-техникалық ынтымақтастықтың перспективалық нысандарын дамыту; грант берушілердің сайттарына тұрақты мониторинг жүргізу, университеттің ғылыми бағыттары бойынша конкурстар іздеу, құрылымдық бөлімшелерді іргелі, қолданбалы, іздеу-тәуекелдік, ғылыми-техникалық және инновациялық жобалар бойынша жарияланған конкурстар туралы хабардар ету; ПОҚ-мын университеттің бірыңғай оқу-ғылыми-инновациялық кешен ретінде дамуына ықпал ететін ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық конкурстарға қатысуға тарту; мамандарды даярлаудың талап етілетін деңгейін қамтамасыз ету, ғылымды, білімді интеграциялау және жоғары техникалық деңгейдегі өндіріс үшін университеттің ғылыми әлеуетін пайдалану, халық шаруашылығын дамытудың ғылыми және ғылыми-техникалық проблемаларын шешу; министрліктер, қорлар мен ұйымдар өткізетін ғылыми жобалар мен гранттар конкурстарына өтінімдердің уақтылы ұсынылуына бақылау жүргізу; конкурстық құжаттаманың талаптары бойынша өтінімдерді дайындау бойынша жеке консультациялар, ұжымдық ғылыми-әдістемелік семинарлар, вебинарлар мен тренингтер өткізу; өнеркәсіптік кәсіпорындармен, ғылыми және білім беру мекемелерімен, коммерциялық фирмалармен және компаниялармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға, ғылыми-техникалық өнімдерді әзірлеуге және беруге шарттарды, қосымша келісімдерді, орындалған жұмыстардың актілерін, аннотациялық, жылдық, аралық және қорытынды есептерді, бюджеттік өтінімдерді, қаржыландырылатын жобалар бойынша шығыстар сметасын дайындау, ресімдеу және жүргізу (орындалуын бақылау, консультациялар); қаржыландырылатын жобалар бойынша камералдық мониторинг жүргізу; әдістемелік ұсынымдар әзірлеу; бөлімшелердің жұмыстарды жүргізу үшін қажетті жабдықтарға, материалдар мен басқа да ресурстарға қажеттілігін айқындау, оларды ұтымды пайдалану және сақтау жөнінде шаралар қабылдау; университеттің Ғылыми кеңесінің отырыстарында қарау үшін материалдарды дайындауды қамтамасыз ету; ОҚУ Ғылыми кеңесінің алдында атқарылған жұмыс туралы жыл сайынғы есепті ұсыну; өз біліктілігін үнемі арттырып отыру; оған Басқарма төрағасы-ректор жүктеуі мүмкін өзге де функцияларды орындау; авариялық жағдайда персоналдың іс-қимылын үйлестіруді қамтамасыз ету; университет Жарғысын және ішкі еңбек тәртібі ережелерін сақтау.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 350000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 210 (№16 ғимарат).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Ғылыми жобалар және бағдарламалар департаментінің Жобаларды жүргізу орталығының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  жұмыс бейіні бойынша тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандығы немесе қызмет бейіні бойынша жұмыс стажы кемінде 5 жыл болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттері: университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын іске асыру және орталық қызметкерлерінің назарына жеткізу; СМЖ құжаттамасының талаптарын орындау; ағымдағы күнтізбелік жылға арналған ЖЖО жұмыс жоспарын дайындау; функционалдық міндеттерді бөлуге сәйкес орталықтың қызметтік қызметін үйлестіру; өзіне бекітілген жұмыс бағыттарының тиімді орындалуын қамтамасыз ету, берілген өкілеттіктер шегінде орталықтың жеке құрамының жауапкершілік дәрежесін анықтау; іске асырылатын қаржыландырылатын ғылыми жобалардың дерекқорын құру және жүргізу; университеттің сапа саласындағы саясаты; қаржыландырылатын жобаларды іске асыруда ғылыми жетекшілерге ұйымдастырушылық және техникалық көмек көрсету; жобаларды іске асыру үшін қолайлы жағдайлар жасау; университеттің жаратылыстану, инженерлік-техникалық, гуманитарлық, әлеуметтік-экономикалық ғылымдар саласындағы ғылыми-техникалық қызметін ұйымдастыру және сүйемелдеу; қаржыландырылатын жобалар бойынша шарттар, қосымша келісімдер дайындау, ғылыми гранттық жобаларды сүйемелдеу (орындалуын бақылау, консультациялар); орындалған жұмыстардың актілерін дайындау, қаржыландырылатын жобалар бойынша аннотациялық, жылдық, аралық және қорытынды есептерді дайындауды ұйымдастыру, ғылыми гранттық жобаларды сүйемелдеу (орындалуын бақылау, консультациялар); өнеркәсіптік кәсіпорындармен, ғылыми және білім беру мекемелерімен, коммерциялық фирмалармен және компаниялармен ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындауға, ғылыми-техникалық өнімді әзірлеуге және беруге шаруашылық шарттарды дайындау, шаруашылық шарттарды сүйемелдеу (орындалуын бақылау, консультациялар); қаржыландырылатын жобалардың камералдық мониторингін жүргізу; қаржыландырылатын жобалар бойынша құжаттардың нысаны, мазмұны және жасау ережелері бойынша әдістемелік көмек көрсету; қаржыландырылатын жобалардың басшылары мен бүлдірушілерінің ғылыми-зерттеу жұмысын үйлестіру; күтілетін нәтижелерді орындау, мақалалар жариялау, патенттер алу, монография шығару және т. б. бөлігінде күнтізбелік жоспарларға сәйкес міндеттерді орындау бойынша жобалар басшыларының жұмысын үйлестіру; қаржыландырылатын жобалардың ғылыми-зерттеу жұмыстары мәселелеріне қатысты жобалар, жарияланымдар бойынша белгіленген тәртіппен қорытындылар дайындау; университет бөлімшелеріне өз қызмет саласы шеңберінде ақпарат ұсыну; ғылыми зерттеулер нәтижелерін енгізу және пайдалану бойынша коммерцияландыру офисімен өзара іс-қимыл жасау, жобаларды практикалық іске асыру үшін материалдық-техникалық, қаржылық және өзге де жағдайларды қамтамасыз ету, тәжірибелік және пилоттық өндірістер құру, шағын кәсіпкерлік субъектілеріне ақпараттық, әдістемелік қызметтер алуға және практикалық жобаларды іске асыруға жәрдемдесу; ЖЖО қызметі туралы ақпараттық материалдарды дайындауды, шығаруды және таратуды жүзеге асыру; қаржыландырылатын жобалар бойынша міндетті құжаттаманы жасау бойынша әдістемелік басшылықты қамтамасыз ету; өз қызмет саласы шеңберінде университет бөлімшелеріне ақпарат ұсыну; көрсетілген мерзімде және ұсынылатын нысандарға сәйкес университеттің басқа құрылымдық бөлімшелерінен өзінің лауазымдық міндеттерін орындау үшін қажетті құжаттар мен материалдарды сұрату және алу; ЖЖО ғылыми қызметі туралы жылдық есепті дайындау; ЖЖО қызметі туралы ақпараттық материалдарды дайындауды, шығаруды және таратуды жүзеге асыру; бөлімше үшін кадрларды іріктеуге қатысу, оларды аттестаттау және қызметін бағалау бойынша жұмыс жүргізу, жеке үлесін ескере отырып, олардың еңбегіне ақы төлеу туралы ұсыныстар беру; бөлімшеге жобаларды сүйемелдеуге бағытталған жұмыстарды жүргізу үшін қажетті жабдықтарға, материалдарға және басқа ресурстарға қажеттілікті айқындау, оларды ұтымды пайдалану және сақтау жөнінде шаралар қабылдау; орталықтың қызметтік қызметін жоспарлау және жоспар іс-шараларының орындалу барысын бақылауды жүзеге асыру; университет сайтында ЖЖО ақпаратын жаңарту; орталық қызметкерлерінің ғылыми-техникалық өсуін және біліктілігін арттыруды қамтамасыз ету; орталық қызметінің стратегиясын әзірлеуге және оның ұйымдық құрылымын жетілдіруге тікелей қатысу; еңбекті қорғау, өрт қауіпсіздігі талаптарын орындау және сақтау және еңбек процесі жағдайларына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптарды сақтау.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 210000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 218 (№16 ғимарат).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ «Мұхтартану» ғылыми орталығының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

 Біліктілігіне қойылатын талаптар:  «Мұхтартану» ҒО-ның басшысы лауазымына осы салада кемінде 5 жыл ғылыми-зерттеу тәжірибесі бар, жоғары кәсіби білімі, ғылыми немесе  доктор академиялық дәрежесі бар адам тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері: «Мұхтартану» ҒО-ның басшысы университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білуге; сапа менеджменті жүйесінің міндеттемелері мен талаптарын орындауға; ҒО-ның сапа саласындағы мақсаттарды іске асыруға; бекітілген жоспарлар және келіп түсетін тапсырыстарға сәйкес ҒО-ның зерттеу жұмыстарының жүргізілуін қамтамасыз етуге; Университет кафедраларының ғылыми бағыттарын және төмендегілерді ескере отырып, ҒО жұмысының перспективалық және ағымдағы жоспарлауын жүзеге асыруға:  а) оқу үдерісі мен сыртқы ұйымдардың қажеттіліктері мен сұраныстарының жағдайына; б) шетелде де, елімізде де тиісті саладағы ғылым жетістіктеріне; ҒО қызметкерлерінің ғылыми-инновациялық өсуін және біліктілігін арттыруды қамтамасыз етуге; ҒО жоспарына сәйкес жеке жұмыс жоспарларын ұйымдастырып, оларды тапсырыстармен үйлестіруге; ҒО-ның ғылыми-инновациялық қызмет нәтижелерін ғылыми жұмыс және инновациялар жөніндегі проректорға уақытылы ұсынуды қамтамасыз етуге; ҒО-қа берілген барлық материалдық құндылықтардың сақталуын және жұмыс күйінде сақталуын қамтамасыз етуге; ҒО қызметкерлерінің біліктілігін арттыру жұмыстарын жүргізуге; ҒО-ның еңбек қауіпсіздігі жағдайына жауапты болуға; Еңбек қауіпсіздігі, өндірістік санитария және өрт қауіпсіздігі бойынша нұсқаулықтарды әзірлеп, бекітуге;ҒЗИ-ның қызметкерлерінің жоғары белсенділік пен жауапкершілік танытуына, сондай-ақ ұжымда жақсы моральдық-психологиялық ахуал қалыптастыруға ықпал етуге; ҒО-ның істер номенклатурасына сәйкес міндетті құжаттаманың жүргізілуі мен сапасын бақылауды жүзеге асыруға; Мемлекеттік тәртіп, еңбек заңнамасы, еңбек қорғау, қауіпсіздік техникасы және өрт қауіпсіздігі жөніндегі нұсқаулықтар, ережелер мен нормалардың талаптарын сақтауға.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 210000   тенге

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 112  (бас ғимарат)

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты), Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/)

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ «Абайтану» ғылыми орталығының басшысы лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар: «Абайтану» ғылыми орталығының басшысы лауазымына жұмыс бейіні бойынша тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі, ғылыми дәрежесі және ғылыми-зерттеу немесе ғылыми-педагогикалық жұмыста кемінде 5 жыл жұмыс өтілі бар тұлға тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері: «Абайтану» Ғылыми орталығы басшысының міндеттері: университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын, еңбек заңнамасының және ОҚУ ішкі актілерінің тиісті нормаларын (Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарт, Әдеп кодексі, Академиялық адалдық ережелері, Ұжымдық шарт) білу; сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) міндеттемелері мен талаптарын орындау;  тиісінше бекітілген жоспарлармен және келіп түскен тапсырыстармен «Абайтану» ғылыми орталығында зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруды және жүргізуді, абайтану саласындағы мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын ғылыми-зерттеу жобаларын дайындауды қамтамасыз ету; университеттің ғылыми-әдістемелік бағыттарына сәйкес және «Абайтану» ғылыми орталығының жұмысын перспективалық және ағымдағы жоспарлауды жүзеге асыру: а) оқу процесінің және басқа ұйымдардың сұраныстары мен қажеттіліктерінің жай-күйін аналитикалық шолуды білу; б) шетел/республика тиісті саладағы ғылым жетістіктерімен таныс болу;  талдаудың жаңа әдістерін игеру бойынша «Тарих және этнология» Ғылыми орталығы қызметкерлерінің біліктілігінің ғылыми-техникалық өсуін қамтамасыз ету; «Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар» ғылыми-зерттеу институтының директорына «Абайтану» ғылыми орталығының нәтижелерін уақтылы ұсынуды қамтамасыз ету; «Абайтану» ғылыми орталығының қарамағына берілген барлық материалдық құндылықтардың сақталуын және жұмыс жағдайында сақталуын қамтамасыз ету; «Абайтану» ҒО-да еңбек қауіпсіздігін қамтамасыз ететін іс-шараларды жүзеге асыруды ұйымдастыру, «Абайтану» ҒО-да қауіпсіздік техникасына жауапты болу; «Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар» ғылыми-зерттеу институтының директорында қауіпсіздік техникасы, санитария және өрт қауіпсіздігі және жұмыс орындарында қауіпсіздік техникасын қамтамасыз ету жөніндегі нұсқаулықтарды әзірлеу және бекіту; ғылыми зерттеулерді бірлесіп жүргізу үшін серіктестер іздеуге шаралар қабылдау; еңбек жағдайларын, сондай-ақ жұмыскерлердің әлеуметтік жағдайларын жақсарту және сауықтыру жөнінде шаралар қабылдау. «Абайтану» ҒО қызметкерлерінің жоғары белсенділігі мен жауапкершілігін, ұжымдағы қалыпты моральдық-психологиялық ахуалды қалыптастыруға ықпал етуді міндет.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері:   210000 тенге

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 208  (№8 оқу ғимараты)

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты), Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/)

 

 

  1. М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті колледжінің директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар: Колледждиректорылауазымынажоғарыбілімі,білім беру ұйымдарынданемесеұйымдардабасшылықлауазымдардакемінде5жылжұмысөтілібарадамтағайындалады.

Лауазымдық міндеттері:  университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білу, сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) міндеттемелері мен талаптарын орындау, колледж қызметкерлерінің назарына университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын іске асыру және жеткізу, ОҚУ ішкі еңбек тәртібінің ережелерін сақтау, колледж қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасына, білім беру ұйымының жарғысына және өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес ұйымдастыру, колледждің оқу-әдістемелік, ғылыми-әдістемелік, әкімшілік-шаруашылық және қаржы-экономикалық қызметімен ОҚУ Жарғысына сәйкес басшылық ету, оқу жұмыс жоспарларын, бағдарламаларын және жеке жоспарларын оқу үдерістерінің кестелерін, колледждің ішкі тәртіп ережелерін бекіту, білім алушылар контингентін қалыптастыру, олардың колледждің әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету, оқу жұмыс жоспарларын, бағдарламаларын және жеке жоспарларын оқу үдерістерінің кестелерін, колледждің ішкі тәртіп ережелерін бекіту, білім алушылар контингентін қалыптастыру, олардың колледждің әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету, білім алушылардың, қызметкерлердің денсаулығын нығайту және қорғау мақсатында қоғамдық тамақтандыру, медициналық қызмет көрсету колледжінде жұмыс істеу үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету, олардың жұмысын бақылауды ұйымдастырады, білім алушылар контингентін қалыптастыру, олардың колледждің әлеуметтік қорғалуын қамтамасыз ету, білім алушылардың, қызметкерлердің денсаулығын нығайту және қорғау мақсатында қоғамдық тамақтандыру, медициналық қызмет көрсету колледжінде жұмыс істеу үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету, олардың жұмысын бақылауды ұйымдастырады, жұмыс берушілермен және әлеуметтік серіктестермен жұмысты үйлестіру, білім алушылардың, қызметкерлердің денсаулығын нығайту және қорғау мақсатында қоғамдық тамақтандыру, медициналық қызмет көрсету колледжінде жұмыс істеу үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету, олардың жұмысын бақылауды ұйымдастырады, жұмыс берушілермен және әлеуметтік серіктестермен жұмысты үйлестіру, қолда бар мүлік пен құралдарға иелік ету, оқу-материалдық базаны есепке алуды, сақтауды және толықтыруды, колледждің санитарлық-гигиеналық режимі мен еңбекті қорғау ережелерін сақтауды қамтамасыз етеді, уәкілетті органға қаражаттың түсуі мен жұмсалуы туралы жыл сайынғы есепті ұсыну, колледждің материалдық-техникалық базасын қайта жарақтандыруды және қайта ұйымдастыруды ұйымдастыру, колледж кадрларын іріктеуді және орналастыруды жүзеге асыру, педагогикалық және тәрбие процесінің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, оқытушылардың біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасау, жоғары оқу орындарымен, мектептермен үздіксіз кәсіптік оқыту бойынша бірлескен жұмыс бойынша жалпы басшылықты жүзеге асыру, жұртшылықпен байланысты қамтамасыз ету, ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен)жұмысты үйлестіру, жоғары тұрған, қоғамдық және өзге де ұйымдарда білім беру ұйымының атынан өкілдік ету, қажетті есептілікті дайындауды және ұсынуды қамтамасыз етеді.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 208825 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 214 (№13 оқу  ғимараты).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты), Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Кәсіпкерлік және коммерцияландыру департаментінің директоры лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  департамент директоры лауазымына жоғары білімі, ғылым кандидаты немесе докторы дәрежесі бар, ғылыми және ғылыми-өндірістік жұмыста кемінде 5 жыл жұмыс өтілі бар тұлға тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері:  К және КД директоры міндетті ОҚУ сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білу; өзіне бағынысты бөлімше қызметкерлерінің қызметін үйлестіру;  инновациялық жобаларды іске асыру үшін қажетті қаржы қаражатын іздестіруді және тартуды жүзеге асыру; университет жанынан инновациялық инфрақұрылым құруды ұйымдастыру және оған жәрдемдесу; ғылым мен техниканың басым салаларында инновациялық белсенділікті дамыту мақсатында университет ғалымдарының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарын ұйымдастыруды бақылауды жүзеге асыру; нарықтың қазіргі қажеттіліктеріне сәйкес ҒЗТКЖ даму бағытын анықтау.Зияткерлік меншікті құқықтық және коммерциялық қорғау және шағын инновациялық бизнесті дамыту саласында түрлі сараптамалық, бағалау, маркетингтік, сондай-ақ заң қызметтерін ұсыну бойынша Консалтингтік қызметтер пакетіне сәйкес жұмысты жүзеге асыру; университет ғалымдарын даярлауды және өтінімдерді беруді ұйымдастыру. ҚР БҒМ ғылыми зерттеулерінің ғылыми және ғылыми-техникалық қызметінің (РҒТҚ) нәтижелерін коммерцияландыруды гранттық қаржыландыру конкурстарына."Ғылым қоры"АҚ ринтд гранттық қаржыландыру конкурстарына беру үшін аяқталған Қаржыландырылатын ҒЗЖ іріктеуді жүргізу. Кәсіпкерлер мен инвесторлар үшін аяқталған Қаржыландырылатын ҒЗЖ каталогтарын дайындау, инновациялық тауарларды, тауарлар мен қызметтерді өткізу нарықтары мен маркетингтік зерттеулер жүргізуді ұйымдастыру; өндірісті технологиялық қайта жарақтандыру мен дайындауды жүзеге асыруды ұйымдастыру, тауарлар мен қызметтердің жаңа технологиялық процестерін сынау, сертификаттау және стандарттау жүргізуге жәрдемдесу; жаңа техникалық және технологиялық регламенттерді әзірлеу мен қоюды ұйымдастыру; бөлімшенің инновацияларды құруға бағытталған жұмыстарды жүргізу үшін қажетті жабдықтарға, материалдарға және басқа ресурстарға қажеттілігін айқындау, оларды ұтымды пайдалану және оларды сақтау жөнінде шаралар қабылдау; университет ғылымын шоғырландыру және ғылыми қызметтің тиімділігін арттыру үшін ғылыми әзірлемелерді іске асыру тетігін құру, ғылыми идеяларды анықтау, оларды жобалар түрінде қалыптастыру және оларды түрлі қаржыландырылатын конкурстарға ұсыну;  дайын технология , материал немесе бұйым түрінде логикалық аяқталғанға дейін ғылыми жобаларды басқару және сүйемелдеу; экономиканың нақты салаларында туындайтын проблемаларды анықтау және шешу үшін мақсатты зерттеулер ұйымдастыру, жүргізу; ғылым мен білім беруді интеграциялау мақсатында университеттің ғылыми құрылымдары мен кафедраларының өзара іс-қимылына жәрдемдесу; университеттің инновациялық (коммерциялық) құрылымын оны кәсіпкерлік ЖОО-ға айналдыру мақсатында дамыту.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері:   350000 тенге

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 221 (№16 ғимарат)

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.- 02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс  күнінен кешіктірілмеуі тиіс

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты), Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/)

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Мәдени-көпшілік жұмыстар департаменті директорының орынбасары лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  департамент директорының орынбасары лауазымына өнер және мәдениет саласы бойынша жоғары білімі  (немесе жоғары оқу орнынан кейiнгi) білімі және сала бойынша жұмыс кемінде 5 жыл жұмыс өтілі  бар тұлға конкурстық негізде тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері: Департамент директорының орынбасары  міндетті: университеттің сапа саласындағы Саясаты мен Мақсатын жүзеге асыруға; сапа менеджмент жүйесі (СМЖ) талаптары мен міндеттерін орындауға; ҚР мемлекеттік бағдарламарын және Университеттің стратегиялық даму жоспарын  білуге; Департамент туралы ережеде келтірілген бағыныстылық схемасын басшылыққа ала отырып,  міндеттемелерді орындауға; сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес міндеттерін орындауға; департаментке қарасты құрылым бөлімшелерінің жылдық жоспарын, бағдарламалары  мен жобаларын  үйлестіруге; департамент қызметінің келешек және ағымдағы жоспарларын құруға, кешендік бағдарламаларын дайындауды үйлестіруге; департаментке қарасты бөлімшелердің жылдық жоспарының орындалуын  үйлестіруге; университеттің мәдени-бұқаралық іс-шараларын ұйымдастыру мәселелері бойынша факультеттер мен жоғары мектеп басшыларымен тығыз байланыста жұмыс жүргізуге; қоғаммен байланыс саласында департаменттің жоспарларын  қалыптастыру, жүзеге асыру бойынша ұсыныстар беруге;  департаментке қарасты құрылымдық бөлімшелерінен қажетті есептілік құжаттарын  талап етуге; қоғаммен байланыс саласында департамент қызметін тұрақты жетілдіру бойынша жұмыстарын үйлестіруге; департаменттің жылдық есебіне талдау жасап,   жоспарлау мен логистиканы үйлестіруге;  іс номенклатурасына сәйкес белгіленген тәртіпте департаментке қарасты құрылымдық  бөлімшелердің құжат рәсімделуін  үйлестіруге; Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы  қоғам мүддесін қорғау және қолдану  ережелері  мен  нормаларын  білуге; департаментке жүктелген өзге де міндеттерді үйлестіруге.  

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 250000 тенге

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: 257 кабинет (бас  ғимарат)

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.- 02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты), Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/)

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Кәсіптік бағдар беру орталығы директорының орынбасары лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандығы бойынша немесе қызмет бейіні бойынша кемінде 5 жыл жұмыс стажы болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттері: Университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білу; сапа менеджменті жүйесінің міндеттемелері мен талаптарын орындау; ОДП-ның міндетті құжаттамасының жүргізілуін бақылауды жүзеге асыру; ОДП статистикалық есептілігі бойынша жұмысты жүзеге асыру; толық ақпарат беру бойынша менеджерлердің, маркетологтардың, Веб-менеджер-программистің жұмысын бақылау; ОБП жұмыс бағыттарының қызметіне талдау жүргізу; университетті даярлау бағыттары бойынша білім беру бағдарламасы бойынша студенттер/магистранттар/докторанттар контингентін қалыптастыруды қамтамасыз етуге; ЖОО-ның білім беру бағдарламасы бойынша студенттік контингентті қалыптастыру перспективаларын бақылау және болжау; оқушылардың мамандандырылған кабинеттерге, зертханаларға баруын, сондай-ақ жалпы университет бойынша жалпы экскурсияларды ұйымдастыруға; университеттің түрлі жарнамалық материалдарын, «Талапкер», «Талапкер» буклеттерін ұйымдастыру.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 250000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 122 (№3 оқу ғимараты).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Қаржы департаментінің материалдар мен негізгі құралдарды есепке алу бөлімінің басшысының лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  бухгалтерлікесепжәнешаруашылыққызметтіталдау бойынша жоғары(немесе жоғары оқу орнынан кейінгі)білімі, мамандығы бойынша кемінде5жылжұмысөтілінемесетиістімамандық(біліктілік) бойынша ортатехникалықжәнекәсіптік(ортаарнаулы,ортакәсіптік)біліміжәнемамандығы бойынша жұмысөтілібарадамтағайындаладыкем дегенде 5жыл.

Лауазымдық міндеттері: университеттің сапа саласындағы саясаты мен мақсаттарын білу;  сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ)міндеттемелері мен талаптарын орындау; ҚД сапасы саласындағы мақсаттарды іске асыру;  материалдық, еңбек және қаржы ресурстарын оңтайлы пайдалану кезінде өндірістің тиімділігін, сапасын арттыруға және жаңа түрлерді игеруге, жоғары түпкілікті нәтижелерге қол жеткізуге бағытталған университеттің экономикалық қызметін жүзеге асыру жөніндегі жұмыстың орындалуына басшылық жасау;  қаржылық тәртіпті сақтауға және ресурстарды ұтымды пайдалануға бағытталған іс-шараларды әзірлеуге және жүзеге асыруға қатысу; бухгалтерлік есептің тиісті қатысушылары бойынша бастапқы құжаттаманы қабылдау және бақылау және оларды есепті өңдеуге дайындайды; бухгалтерлік есеп шоттарында негізгі құралдардың, тауарлық-материалдық құндылықтардың қозғалысына байланысты операцияларды көрсету;  бухгалтерлік есеп пен есептілікті талдау; есептеу техникасының заманауи құралдарын қолдану негізінде бухгалтерлік есептің прогрессивті нысандары мен әдістерін әзірлеу және енгізу; "тауарлық-материалдық құндылықтарды есептен шығару"№8 ж/о әзірлеу; №6 "жеткізушілермен есеп айырысуды есепке алу" т/о әзірлеу (дебиторлық және кредиторлық берешек);  сенімхаттарды беруді есепке алу кітабын жүргізу;  коммуналдық қызметтер үшін жеткізушілермен шарттарды есепке алу; университет қоймаларын бақылау және қойма есебін талдау; негізгі құралдардың қозғалысы туралы тоқсандық, жылдық статистикалық есептерді жасау; негізгі құралдардың салықтық есебі бойынша деректерді дайындау; қоршаған ортаның ластануы үшін төлемдердің тоқсан сайынғы есептеулері;  көлік құралдары мен мүлікке салынатын салықтың есебі мен декларациясын жасау және салық комитетіне ұсынады;  "активтерді түгендеу" ЕССО бағдарламасы бойынша есептілікті жылына бір рет тапсыру;  қоймалардағы тауарлық-материалдық құндылықтардың қозғалысын есепке алуды жүргізу;  тауарлық-материалдық құндылықтарды қоймадан босатуға қойылатын талаптарды тіркеу есебін жүргізу, сондай-ақ барлық коменданттарға, тіпті тұлғаларға университеттегі негізгі құралдардың ішкі қозғалысына қойылатын талаптарды жазады;  белгіленген мерзімде тікелей қоймалардағы карточкалардағы қалдықтарды жазудың және шығарудың дұрыстығын тексеру;  қоймалардағы материалдар қалдықтарының кітабын тексеру;  қоймадағы есептерін тексеру;  материалдық жауапты тұлғалармен ай сайынғы салыстыру;  бұйрыққа сәйкес тауарлық-материалдық құндылықтарға түгендеу жүргізу; бухгалтерлік есеп стандарттарының ережелеріне сәйкес тауарлық-материалдық құндылықтар мен негізгі құралдарды, құрылыс материалдарын есептен шығару; материалдық жауапты тұлғалардың тауарлық-материалдық құндылықтарын қабылдау-беруге тұрақты негізде қатысу;  университеттің бас бухгалтері мен өзендерінің жеке қызметтік тапсырмаларын орындау.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 250000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 5  (№3 оқу ғимараты).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.- 02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Студенттік мәселелер жөніндегі департаменті Статистика бөлімінің жетекшісі лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар:  жұмыс бейіні бойынша тиісті мамандық бойынша жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білімі және мамандығы бойынша немесе ғылыми-педагогикалық немесе қызмет бейіні бойынша жұмыс стажы кемінде 5 жыл болуы тиіс.

Лауазымдық міндеттері: сапа саласындағы саясат пен мақсаттарды іске асыру; сапа менеджменті жүйесінің (СМЖ) міндеттері мен талаптарын орындау; Ғылыми кеңес пен директорлар Кеңесінің шешімдерін орындау; университет Жарғысын және ішкі тәртіп ережелерін сақтау; мінез-құлық этикасы ережелерін сақтау; СМЖД директорының өкімдері мен талаптарын орындау; университет басшылығы талаптарының жедел орындалуын қамтамасыз ету; СМЖД жұмыс жоспары бойынша іс-шараларды дайындау мен ұйымдастыруға қатысу; тиісті бағдарламалық қамтамасыз етуді жетік меңгеру; жедел-статистикалық есепті ұйымдастыру және есептілікті жасау бойынша Әдістемелік, нормативтік және басқа да басшылық материалдарды білу; есептілікті өңдеу тәртібі мен мерзімдерін білу; білім берудің барлық деңгейлеріндегі (бакалавриат, магистратура және докторантура) университет білім алушылары контингентінің қозғалысын есепке алу бойынша процесті басқару; білім алушылар контингентінің қозғалысы бойынша алынатын есептік деректердің анықтығын жүйелі түрде бақылау және тексеру; білім алушылар контингенті бойынша деректер жинағын жүйелі түрде бақылау, есептер жасау, университет басшылығы мен бөлімшелерінің сұрауы бойынша статистикалық деректер ұсыну; ақпараттық базаларда (ИСВУЗ, Platon, ЕСУВО, Microsoft Teams және ҰБДҚ) білім алушылардың дербес деректерін салыстыру бойынша жұмыстардың орындалуын бақылау; цифрлық деректердің жүйелендірілуін және өңделуін бақылау; жаңа ақпараттық технологиялар мен кәсіби құзыреттілік саласында үнемі біліктілігін арттыру.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері: 205000 тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 310 (бас ғимарат).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен  бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

  1. «М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті» КеАҚ Студенттерге психологиялық көмек көрсету орталығының жетекші лауазымына конкурс жариялайды.

Біліктілігіне қойылатын талаптар: жоғары (тәжірибелі психолог) білімі бар, білім беру ұйымдарында, басшы лауазымынданемесе қызмет саласы бойынша 5 жылдан кем емес еңбек өтілі бар тұлға тағайындалады.

Лауазымдық міндеттері: университеттің Сапа саласындағы саясаты мен мақсатын жүзеге асыруға және орталықтың қызметкерлеріне таныстыруға; сапа менеджмент жүйесі (СМЖ) талаптары мен міндеттерін орындауға; менеджмент талаптарының жедел орындалуын қамтамасыз етуге; университеттің барлық бөлімдерінің қызметкерлерді СПКК орталығы жұмысын ұйымдастырушылық, техникалық, әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету бойынша жұмысын үйлестіруге; жұмыс жоспарына сәйкес СПКК орталығы жұмысын ұйымдастыруға; СПККО жұмысына жаңа психотехнологиялардың енгізілуін бақылауға; Ғылыми кеңестің, әкімшіліктің жұмысына қатысуға; жеке кәсіптік мансабын мен имиджін қалыптастыруға, тұлғалық және кәсіби әлеуетін өзін-өзі іске асыруға негіз болатын студенттердің жеке тұлғасының шығармашылық дамуын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық және кәсіби жағдайлар жасауға; мүмкіндігі шектеулі студенттерге психотерапиялық тренингтер жүргізуге; оқу процесіне қатысушылардың негізгі проблемаларын және олардың пайда болу себептерін, оларды шешу жолдары мен тәсілдерін анықтауға; Психологиялық әдістемелік нұсқаулық әзірлеуге; Түркістан облысы бойынша  тәжірибе алмасу мақсатында университет, колледж, мектептің педагогтарымен конференциялар, дөңгелек үстелдер және т.б. іс-шаралар ұйымдастыруға;  әлеуметтік-психологиялық түзету-ұсыныстарды, әлеуметтік және психологиялық-коррекциялық немесе студенттермен жұмыс жасау бағдарламасын әзірлеу, осы бағдарламаның орындалуын бақылауға; СПККО қызметкерлерінің тәрбие жұмыстарын үйлестіру және бақылау.

Лауазымдық қызметақысының мөлшері:  210000  тенге.

Құрылымдық бөлімнің мекен-жайы: кабинет 352 (бас ғимарат).

Конкурсты өткізу күні мен орны: 30.04.-02.05.2025ж., «Мұхтартану» кабинеті (бас ғимарат)

Өтініштерді беру мерзімі: хабарландыру жарияланған күннен бастап 7 жұмыс күнінен кешіктірілмеуі тиіс.

Мекен жайымыз: Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы 5, 215 бөлме (№3 оқу ғимараты) Конкурстық комиссияның хатшысы,  сым. 8-(7252)-21-01-45, (https://auezov.edu.kz/).

 

 

 

Архив-13.02.2025 ж
Архив- 23.04.2024
Архив- 06.01.2023
Архив- 27.01.2022
Архив- 09.01.2024
Құжаттар тізімі
Архив-28.08.2020

Егер Сіз қатені байқасаңыз, мәтін бөлігін таңдап, Ctrl+Enter пернелерін басыңыз
БАЙЛАНЫС

160012, Шымкент қаласы, Тәуке хан даңғылы, 5


Канцелярия

(8-725-2) 21-01-41


canselyarya@mail.ru

info@auezov.edu.kz

Please publish modules in offcanvas position.