EduEnvi

  

«585761-EPP-1-2017-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP Ресей мен Қазақстанның жоғары оқу орындарында қалдықтарды тұрақты басқарудағы құзыреттілікті арттыру / EduEnvi

Серіктес университеттері: Тампере Қолданбалы Ғылымдар Университеті, TAMK, Финляндия (грант иегері); Лиллебаелт академиясы (қолданбалы ғылымдар университеті), Дания; Вальядолид Университеті, УВ, Испания; ИТМО университеті (Санкт-Петербург Ұлттық ақпараттық технологиялар, механика және оптика зерттеу университеті), Ресей; Ресейдің Тұңғыш Президенті Б.Н. Ельцин атындағы  Орал федералды университеті, ОрФУ, Ресей; Тюмень мемлекеттік университеті, ТМУ, Ресей; Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, ҚазҰУ, Қазақстан; Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті, КөкМУ, Қазақстан; М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті, ОҚМУ, Қазақстан.

Жобаның негізгі мақсаты:

Жобаның негізгі мақсаты - Қазақстан мен Ресейдегі физикалық ғылымдары мен қоршаған ортаны қорғау саласындағы жоғары білім беру жетістіктерін  меңгеруді халықаралық тұрғыда жетілдіру және  жаңалау. Бұл мақсатқа елдер бойынша қатысатын серіктес ЖОО-ларда жергілікті оқу орындарының әлеуетін құру арқылы қол жеткізіледі (жобаның негізгі мақсатты тобы) 1)  қалдықтарды тұрақты басқару саласында және 2) жаңа еуропалық педагогикалық тәсілдермен.   Одан басқа, қалдықтарды тұрақты басқару бойынша онлайн-оқытудың   сегіз модульдері екінші  мақсатты топтың, студенттер мен  компаниялар / жергілікті / аймақтық билік органдарының қызметкерлері мүддесі үшін құрылады.

Жобаның міндеттері:

- Оқу сабақтары  шеңберінде мақсатты топ қалдықтарды тұрақты басқару саласында Еуропадағы соңғы зерттеулерді, озық тәжірибені және жаңа технологияларды қарастырады.

- тренингтерден  және студенттерді бағалау бойынша жұмыс жүргізгеннен кейін,   профессорлық-оқытушылар құрамы жаңа оқу жоспарындағы құзыреттілікті анықтайтын салалық қызметтестікті, сондай-ақ оқу жоспарларын әзірлеудегі соңғы тәсілдермен үйлестіре алады.

- мақсатты топ кәсіпкерлікті және оқытудың модулінде инновациялық әдістерді біріктіруге қабілетті болады

- мақсатты топ әрбір білім беру мақсатына, оның ішінде білім деңгейін, ми шабуылын, пікірлер жинау, білімді тестілеуді бірлесіп анықтау үшін педагогикалық тұрғыдан үздік электронды оқыту құралдарын таңдай алады.

- жоғарыда келтірілген  білімге негізделіп қалдықтарды тұрақты басқару бойынша онлайн оқытудың сегіз модулі құрылады (әрбір университет 6-9 ECTS бір немесе екі модулін құрастырады )

Күтілетін нәтижелер:

Оқу жоспарларын, электрондық оқыту мен педагогикалық технологияларды құруға арналған тренингтер еуропалық және жаһандық стандарттарға сәйкес тұрақты қалдықтарды басқару саласында білім беруді жаңартуға мүмкіндік береді. Жаңа онлайн оқыту модульдері студенттерге икемді және инклюзивтік оқыту курстарын ұсынады, инновациялық әдістерді енгізу және өндірістік-білім беру саласындағы серіктестік мәселелері студенттерді өндірістік қызметте қажетті дағдылар мен білімдерді қамтамасыз етеді. Бұл модульдер, жаңа және жаңғыртылған оқу жоспарлары бойынша қалдықтарды тұрақты басқару, құрылған жобада магистратураға түскен магистранттарды оқытуға, сондай-ақ қалдықтарды тұрақты басқару саласындағы өнеркәсіптерде жұмыс жасайтын тұлғалар үшін жүйелі және үздіксіз дайындықты, екі әріптес елдерде қоршаған ортаға әсеріне байланысты мәселелерді шешуге  мүмкіндік береді. ЖОО-ның өнеркәсіптермен тығыз серіктестігі және барлық университеттер арасындағы серіктестік интеграциясы кезінде оқыту  модульдерінде өзара тиімді инновациялардың дамуы болашақта жаңа серіктестер пен қаржыландыруды табуды қамтамасыз етеді. Қосымша ақпаратты сіз мына сілтеме бойынша біздің жобаларымыздың сайтында табасыз.  

 website:http://eduenvi.blogs.tamk.fi/


2018 жылдың 26 сәуірінде М.Әуезов атындағы ОҚМУ-де сағат 12.00-де жобаның қатысушылары

585761-EPP-1-2017-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP «Ресей мен Қазақстанның жоғарғы оқу орындарында тұрақты қалдықтарды басқару саласындағы құзыреттілікті арттыру» / EduEnvi” және «Химиялық инженерия және биотехнология» жоғары мектебінің «Биотехнология» кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамымен бірге Ақпараттық күн өткізілді, сонымен қатар, Оңтүстік Қазақстан облысының басқа  университеттерінің ғалымдары мен студенттері және кәсіпорындар өкілдері қатысты. Қатысушылар жоба туралы ақпаратты алды: мақсаттар, міндеттер, қазіргі кезде қандай жұмыстар атқарылуда және жобаның күтілетін нәтижелері.


Осы күні 585761-EPP-1-2017-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP «Ресей мен Қазақстанның жоғарғы оқу орындарында тұрақты қалдықтарды басқару саласындағы құзыреттілікті арттыру» / EduEnvi”  жобасының орындаушылары “Архимед and Perpetuummobile” дөңгелек үстелінің қатысушыларымен кездесуге шақырылды, бұл жүздесу «Сандық Қазақстан, Инновациялардағы ғылым, техникалық прогресс және жасыл экономика» тақырыбында М.Әуезов атындағы ОҚМУ жетекші ғалымдары мен мектеп оқушылары және студенттердің кездесуіне арналған, өткен орны .Әуезов атындағы ОҚМУ базасы сағаит 15.00. Жобаның үйлестірушісі Муталиева Б.Ж. аудиторияға ақпарат беретін жобаның презентациясын  жасады.

2019 жылдың 13 қарашасында конференция аясында вебинар өтті

31 Наурыз 2020 жыл-вебинар

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінде «Ресей мен Қазақстанның жоғары оқу орындарында қалдықтарды тұрақты басқарудағы құзыреттілікті арттыру/EduEnvi» тақырыбында халықаралық жоба орындалуда. Жоба аясында қалдықтарды тұрақты басқару саласында мамандар даярлау үшін онлайн курстар әзірленуде. Қазіргі таңда онлайн курстар адамзат үшін қиын уақытта аса өзекті болып отыр.

            Жоба 2017 жылдың қазан айында бастау алды және оның мақсаты Қазақстан мен Ресейде физикалық ғылымдар мен қоршаған ортаны қорғау саласында жоғары білімді жаңғырту, қол жетімділігінарттыру және интернационалдандыру болып табылады. Жоба барысында оқытушылар Еуропаның серіктес-университеттерінде қарқынды оқудан өтті: Финляндия Socrative, Aswergarden, padlet, prezi, screecast matic, google my maps, zoom сияқты платформаларда онлайноқытуда инновациялық технологияларды қолдану бойынша оқудан өтті. Даниядағы Лиллебаелт қолданбалы ғылымдар университетінде өткізілген семинарда ғылыми ойлауды дамытуды және университет пен индустрия арасындағы ынтымақтастыққа бағытталған проблемалық оқыту әдістерін оқып үйренсе, сондай-ақ Вальядолид университетінде қалдықтарды тұрақты басқару саласындағы заманауи озық технологияларды меңгерді.

            Жоба жетекшісі х.ғ.к., «Биотехнология» кафедрасының доценті Б.Ж. Муталиева. Курстарды дайындағандар: б.ғ.к., «Биотехнология» кафедрасының доценті А.А.Сапарбекова, PhD доктор,аға оқытушы Джакашева М.А. Сонымен қатар жоба табысты болуына өз үлестерін қосқан жобаға қатысушыларын атап өту қажет: жобаның индустриямен және қауымдастық серіктестермен байланысын жүзеге асырған х.ғ.к., доцент Г.М. Мадыбекова,курстардыңи бейне-дәрістерінің сапалы жазылуына жауапты А.З. Джакаш, курстарды әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің платформасына жүктеуді қамтамасыз еткен Г.Е. Қалымбетов және жобаның ұйымдастыру мәселелерінде көмек көрсеткен П.Ж. Парманкулова және Қ.Е. Нұрманбетов.

            Жоба бойынша пилоттық20-дан астам онлайн курстар дайындалды, оған Қазақстан,Ресей, Финляндия, Испания және Даниядан серіктес жоғары оқу орындары қатысты.

2020 жылдың 31 наурызында EduEnvi жобасының нәтижелері бойынша вебинар өтті. Вебинарға 50-ден астам адам қатысты. Вебинарға Қазақстан, Ресей, Испания, Дания, Финляндия және Грециядан оқытушылар, студенттер, кәсіпорындар өкілдері, сондай-ақ мүдделі тараптар қатысты. Вебинарда әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-ніңжәне Санкт-Петербург ұлттық ақпараттық технологиялар, механика және оптика зерттеу университетінің платформасына жүктелген курстарды басқару нәтижелері көрсетілді.

Жобаға қатысушылар қалдықтарды тұрақты басқару бойынша онлайн-оқытудың 8 модулін әзірледі, онда әрбір университет 6-9 ECTS, 20 курстардан 1-2 модульден құрастырды, онда оқытушылар кәсіпкерлік және инновация әдістерін оқыту модульдеріне біріктірді, әрбір оқу мақсаты үшін электрондық оқытудың педагогикалық ең озық құралдарын таңдады.

Дайындалған онлайн курстар еуропалық және жаһандық стандарттарға сәйкес қалдықтарды тұрақты басқару саласында білім беруді жаңғыртуға ықпал етеді, өйткені онлайн-оқытудың жаңа модульдері студенттерге өндірістік қызметке қажетті дағдылар мен білімді қамтамасыз ететін ынтымақтастықтың инновациялық әдістері мен индустриалдық білім беру мәселелерін пайдалана отырып, икемді және инклюзивті оқу курстарын ұсынады. Әзірленген курстар магистратураға түскен магистранттарды онлайн режимде оқытуда ғана емес, сонымен қатар серіктес елдердегі қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуде, қалдықтарды тұрақты басқару саласында өнеркәсіптерді жүйелі және үздіксіз дайындауда қолданылады.

 

2020 жылғы 23 сәуір-вебинар

М.Әуезов атындағы ОҚМУ базасында "Әуезов оқулары-18: ұлы Абайдың рухани мұрасы" атты Халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция аясындағы EduEnvi жобасымен ұйымдастырылған халықаралық вебинар

 

«2020 жылдың 23 сәуірінде "Әуезов оқулары-18: ұлы Абайдың рухани мұрасы" атты Халықаралық ғылыми – тәжірибелік конференция аясында Абай Құнанбаевтың 175 жылдығына орай "Жоғары оқу орындарының бәсекеге қабілеттілігін және олардың әлемдік ғылыми кеңістікке кірігуін арттырудағы Эразмус+ бағдарламасының үлесі"атты 10 секция бойынша халықаралық вебинар өтті. Вебинарға Финляндия, Испания, Дания, Ресей, Қазақстан елдердің университеттерінен 40 адам қатысты. М.Әуезов атындағы ОҚМУ базасында«585761-EPP-1-2017-1-FI-EPPKA2-CBHE-JPРесей мен Қазақстанның жоғары оқу орындарында қалдықтарды тұрақты басқарудағы құзыреттілікті арттыру / EduEnvi жобасының қатысушыларымен ұйымдастырылған вебинар модераторы х.ғ.к., «Биотехнология» кафедрасының доценті Муталиева Б.Ж. Вебинардың мақсаты - жобаның нәтижелерін тарату ғана емес, сонымен қатар білім және ғылым саласында тәжірибе алмасу, қазіргі әлемнің өзекті мәселелерін ашу.

Элла Каллио Тампере қолданбалы ғылымдар университетінің және Аль-Фараби атындағы ҚазҰУ әріптестерімен бірлесіп дайындаған баяндамасын ұсынды, онда ол жобалық курстарды пилоттық нәтижелерімен, Қазақстан мен Ресей университеттерінде қалдықтарды тұрақты басқару саласындағы онлайн-педагогиканың дамуымен бөлісті.

Осыған орай, б.ғ.к., «Биотехнология» кафедрасының доценті А.Сапарбекова жоба аясында курстың даму нәтижелерімен бөлісті, сонымен қатар Ш.Уәлиханов атындағы ҚМУ доценті Құрманбаева А.С. Көкшетау қаласында тұрмыстық қатты қалдықтарды сұрыптау, сонымен қатар халықтың экологиялық жағдайын арттыру қажеттілігі туралы респонденттермен жүргізілген әлеуметтік сауалнаманың нәтижелерімен бөлісті. Данияның Оденсе қаласындағы Қолданбалы ғылымдар университетінің ғалымдары Элизабет Агербек және Эллен Хоумоллер болашақ мұғалімдерді болашақ білім инновациялары үшін даярлаудың маңыздылығы, мұғалімдердің де, студенттердің де міндеті болып табылатын құзыреттіліктерін дамытуға ынталандыру рөлі туралы баяндама жасады. Испанияның Валладолид университетінен Сильвия Боладо мен Педро Гарсиа биотехнология саласындағы ғылыми зерттеулерінің нәтижелерімен бөлісті, атап айтқанда, кейіннен өңдеуді оңтайландыру үшін алдын ала өңдеу және ферментативті гидролиздің шошқа шаруашылығының тазарту құрылыстарында өсірілген микробалдырлардың жасушалық қабырғасына әсерін зерттеді.

Ресейден қатысқан ИТМО Ұлттық зерттеу университетінің әріптестері Сергеева И., Коваленко Б., Орлова О., Динкелакер Н. қашықтықтан және онлайн оқытудың бірқатар мәселелерін ашу және шешу сияқты бірқатар баяндамалар жасады, қазіргі әлемнің өзектілігін, цифрлық экономикадағы кәсіпкерлікті зерттеу, Балтық теңізі Финляндия шығанағындағы жағалау-сулы өсімдіктер қауымдастықтарының қорғаныс функциясын зерттеу, абиотикалық композицияның сапасын сақтау жағалаудағы жергілікті экожүйелердің тенденциялары, сондай-ақ жолақты индустриялық обьектілерден әртүрлі учаскелердегі құрғақ металдар мен құрғақ металдардың мазмұнын зерттеулер туралы.

Ресейдің Тұңғыш Президенті Б.Н. Ельцин атындағы Орал федералдық университетінің профессоры Полбицын С.Н. баяндамаларының тақырыптары және де Ресейдің Тюмень мемлекеттік университетінің өкілі Дмитрий Руденко ғылым және білім беру бағдарламаларымен байланысты болды.

М.Әуезов атындағы ОҚМУ-дан Парманкулова П.Ж. аудиторияның назарын мүмкіндігі шектеулі жандар үшін қашықтықтан оқытудың инклюзивті ортасын құруға және EduEnvi жобасының курстарын осындай адамдарға қолдануға болатындығына аударды.

Шымкент қаласындағы химия-биология бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің мұғалімдері А. Т. Жүнісхожаевтың баяндамасы қызықты болды,ол білім беру мекемелерінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру үшін Microsofteams платформасының мүмкіндіктері туралы және М. С. Бейсенованың жобалық жұмыстарды құру кезінде STEAM оқыту элементтерін қолдану арқылы оқушылардың сыни ойлауын дамытуға байланысты тақырыбын баяндады.

Осылайша, вебинарда көптеген мәселелер талқыланды, әсіресе білім, ғылым және т.б. саласындағы инновациялық технологияларды қолдану аясында.

http://eduenvi.tamk.fi/kaz/home-kk-kz/959-

 

 

 

2020 жылғы 14 мамыр вебинар

2020 жылы 14 мамырда М.Әуезов атындағы ОҚМУ-да «Еуропалық университеттердің Erasmus + құрылымдық жобаларын іске асырудағы тәжірибесі: жаһандық сын-қатерлер және қазіргі заманғы тенденциялар» тақырыбында вебинар өткізілді, оның мақсаты Erasmus + жобаларын іске асыру шеңберінде еуропалық серіктес университеттердің үздік тәжірибелерін тарату болды. Вебинардың модераторы Искакова АйгүлТөлеутайқызы - педагогика ғылымдарының кандидаты, М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік университетінің стратегиялық даму және интернационалдандыру жөніндегі проректоры болды.

М.Әуезов атындағы ОҚМУ-нен EduEnvi жобасының жетекшісі Муталиева Б.Ж. серіктес университеттер өкілдерінің вебинарға қатысуы қамтамасыз етілді. Тампере қолданбалы ғылымдар университетінің (Финляндия) EduEnvi жобасының координаторы Элла Каллио вебинарда «Erasmus + жобаларын іске асырудағы Тампере қолданбалы ғылымдар университетінің тәжірибесі» баяндамасының тақырыбымен сөз сөйледі, ол тәжірибені, сондай-ақ EduEnvi жобасының нәтижелерімен бөлісті, және Н.Полбицын, Орал Федералдық Университетінен, EduEnvi жобасын іске асыру принциптері: Орал федералды университетінің тәжірибесінде.

 

26 мамыр 2020 жыл вебинар

2020 жылы 26 мамырда Ресей мен Қазақстанның жоғары оқу орындарында қалдықтарды тұрақты басқарудағы құзыреттілікті арттыру/ EduEnvi жобасының қатысушылары Б.Ж. Муталиева, Санкт-Петербург Ұлттық ақпараттық технологиялар, механика және оптика зерттеу университетінен Ольга Сергиенко, Ресей, Санкт-Петербург, Тампере университетінің қолданбалы ғылымдардың кәсіби педагогикалық білім беру мектебінен доктор Сиско Маллинен, Финляндия, М.Әуезов атындағы ОҚМУ-да жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар кадрларды даярлау бағытындағы оқу-әдістемелік бірлестіктің - жобалық басқару тобының: «Ковид-19 жағдайынан кейінгі жаһандық сын-қатерлер және жоғары білім берудің жаңа тенденциялары»/пандемия тақырыбында кезектен тыс жиналысына қатысты.

Доктор Сиско Маллинен презентация жасады: Финляндиядағы онлайн жоғары білім беру: оқыту және ескертулер (ескертулер, ұсыныстар), онда мазмұнмен таныстырмас бұрын интернеттегі әлеуметтенуді қалай жүргізу туралы, аралас оқытудың артықшылықтары туралы, материалдардан гөрі іс-шараларды жоспарлау керек екендігі, және нұсқауларды нақтырақ жасауы және қандай қателіктерден аулақ болуы керек туралы өз тәжірибесімен бөлісті.

Ольга Сергиенко пандемияға дейін және оның кезінде ITMO университетінде қашықтықтан оқытуға көшу тәжірибесімен және ерекшеліктерімен бөлісті.

Осылайша, EduEnvi жобасының қатысушылары вебинарға белсенді түрде қатысты, бұл жоба идеялары мен нәтижелерін тарату, сонымен қатар жобаның маңыздылығын халықаралық және институционалдық деңгейде арттыру мүмкіндігі болды.

 


Егер Сіз қатені байқасаңыз, мәтін бөлігін таңдап, Ctrl+Enter пернелерін басыңыз